Den rådande situationen med spridningen av corona är något som berör oss alla. En situation av sällan skådat slag, som medfört en turbulent tid. Hos oss är det mesta som vanligt, men ändå inte. Vi vill genom detta utskick uppdatera dig kring hur vi på Eways ser på situationen och hur den påverkar oss.

För oss på Eways är teamets, våra kunders och våra partners hälsa av absolut högsta prioritet. Med anledningen av den förhöjda riskbilden av coronaviruset samt de direktiv som kommunicerats från Folkhälsomyndigheten har vi därför valt att förändra delar av vårt arbetssätt.

Hur påverkas vi på Eways?
Med dagens digitala verktyg har vi de bästa förutsättningarna för mobilt arbete. Vi undviker resande och har ombett alla anställda att i möjligaste mån ta digitala möten framför fysiska. De medarbetare som har möjlighet att arbeta hemifrån gör det. Vi finns självklart tillgängliga som vanligt på telefon, Microsoft Teams, Skype, mail eller andra typer av digitala tjänster. Vår kundtjänst är som vanligt öppet dygnet runt, året runt och detsamma gäller vår webbshop. Vi kommer självklart göra vårt bästa för att den rådande situationen inte skall påverka våra ledtider, exempelvis vid köp av laddstationer.

Är du som privatperson intresserad av att köpa en laddstation gör du det enklast via vår webbshop

 

Önskar du som bostadsrättsförening, företag, fastighetsägare, energibolag eller kommun få offert på laddlösningar? Välkommen att ringa oss eller använda vår onlineguide

 

Business as usual
I övrigt fortsätter vi på Eways att bedriva vår verksamhet utan någon som helst nedtrappning. Vi är tacksamma för att ni fortsätter ta kontakt med oss och efterfråga våra tjänster. I dessa tider behöver vi er lika mycket som ni behöver era kunder. Tillsammans kommer vi övervinna denna kris!

Ta hand om er!
Med vänliga hälsningar
Team Eways

Ps. Har ni några frågor är ni varmt välkomna att kontakta oss! Ds.